Powered By Blogger

donderdag 6 maart 2008

K's liefde


"Hé", moppert F.: "dat derde kind is er toch vooral gekomen omdat ik dat zo graag wou?" "Huh?", zeg ik terwijl ik verliefd rondsnuffel in V.'tjes nekje: "euh... Ja?" "Waarom pik jij hem dan de hele tijd in?" moppert F. door.

Nou gewoon. Omdat het een heel lekker ventje is. En ik de hele dag aan hem wil snuffelen. En wanneer het even niet heeft gekund, omdat hij slaapt of ik werk, dan wil ik daarna alle verloren tijd inhalen. Omdat het mijn laatste baby is. Die veel te snel groter en groter wordt. En omdat ik wel genoeg in zijn nekje gesnuffeld wil hebben voordat ik het niet meer mag. Als hij 16 is en zijn vriendinnetje het niet goed vind dat haar schoonmoeder de hele tijd in de nek van haar vriendje snuffelt, waar ik me op zich wel weer iets bij kan voorstellen. Maar goed. Daarom dus.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk ventje zeg...Annemarie wil dat nekje ook nog wel even knuffelen, dus moeten we binnenkort maar weer eens doen toch...
Liefs
Aniet en Annemarie
fijn weekend...

mirjam zei

gewoon lekker klein houden, Kir, dan mag je op z'n 16e nog best lekker in z'n nek snuffelen (uit eigen ervaring!).

Mirjam

Sana zei

Ow... dat neusje........
(dáár moet je aan snuffelen)

Anoniem zei

Ja ja, behalve dat F. hem graag wilde, moest hij zeker erg op hem gaan lijken. Goed gelukt zo te zien.